Hemmamatte

För tillfällt är jag hemmamatte. Det låter mycket roligare att säga så än att skriva den riktiga hemmaorsaken.


Igår fick frallorna följa med när jag skulle in till Malmö för att hämta ett par papper på jobbet. Vi stannade vid Arriesjön. Där kan man parkera bara ett par meter ifrån strandkanten.
Perfekt för både matte och hundar. Och vilket väder det var!!!! det var också perfekt.





Det fina vädret har fortsatt idag..
Jag var en tur hos sjukgymnast i förmiddags sen har jag och fyrbenta spatserat i trädgården. Nu har jag trollat med lera en stund och snart bär det iväg till nästa doktorbesök.
 

 Imorgon hoppas jag kunna visa slutresultatet....... Oooo..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0