Bästisen Boo

Tanken var att Bob skulle få en maka. Men efter lite knådande av lerklumpen igår så föddes istället något annat. Bästisen Boo. Trots att det blev en fransk variant så ser dom ut att  kunna trivas tillsammans.



Vad det kommer att bli av Boo mer än en Boo får vi väl se. Det blir ju inte alltid som jag tänk mig men ganska bra ändå. Tänker mig att Boo klär i halsband eller andra roliga detaljer.

På hemsidan kommer jag senare att lägga ut en sån där "steg för steg" bild




Nu ska Boo bli en gummiform. Räknar med att det kommer att ta några dagar.
Pensla, pensla, pensla och vänta, vänta, vänta.....


Kommentarer
Postat av: Molles Matte

Men vilken söt! Att en lerklump kunde visa så många känslor visste jag inte!

Ojoj vad vi tycker du är duktig! :D

2010-10-13 @ 11:00:44
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Pia K med Aya o Aron

Synd att man inte har Fralla,eller nej,det är förrästen inte synd,jag e nöjd med Bullar!Men så har jag ju redan TVÅ Bob´s.När dessa blir klara för försäljning så tror jag att du kan locka en massa köpare.Känns som om jag redan vill länka till dig till mina Frallavänner.Du e duktig!Är du dålig i kroppen?Hoppas att sjukgymnastik och annat får dig på bättringsvägen!Kram.Har du sett-Vi skall till Norge på Nordisk Vinnarutställning!

2010-10-15 @ 07:38:53
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Johanna

Wow vilken söt! Otroligt att en lerklump kan se så söt ut hahaha... vi paxar en sån när du börjar göra till försäljning! Julpyntet var fint det med, och note-hållarna... och allt annat med. Blir det några julfrallor on a stick måntro? Kram

2010-10-18 @ 17:51:08
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0