Titta Hit Winston!

Winston älskar all uppmärksamhet. Det räcker med att titta på honom och han njuter.
 Då kan ni ju tänka hur lycklig han varit under all den tid då jag har stirrat på honom. Varför har jag då stirrat på honom? Jo, för att göra en miniWinston på ca 25cm.
Sitter och "lerar" och behöver mer inspiration.....då är det bara att ropa: 
  - Winston!! Titta hit! 
Bredvid mitt lerande har det även stått en skål med Winstongodis. Den har vi fått fylla på ett par gånger. Duktiga lilla Winston.







Leran tog slut under arbetet och i panik efter dålig planering fick öra nr 2 bli av annan lera. Huvudet är en del av ett projekt som jag har. Nu ska jag bara få tid över att jobba på fortsättningen. 


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig!

2010-05-17 @ 16:56:03
URL: http://buddhas5.wordpress.com
Postat av: Molles Matte

Första bilden visar det bästa jag skulle kunna åstadkomma i lera... eller inte ens det!

Är det Bibi som kommer få vara modellen senare?

Då får du göra sovande bulldogs! =)

2010-05-17 @ 19:34:11
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0