Man Blir Som Man Umgås

Vi har anlänt till jobbet och har ett par minuter till övers.


Winston börjar arbetsdagen med att äta godis.

Efter flera olika mediciner på mig (matte/Helga) har man ännu inte lyckats få en bättring på min hm... vad ska man kalla det... Syresättning kanske 
Nu ska det filmas minsann. In med en kamera genom näsan!!!! Hm..
Matte har fått trånga näsgångar sägs det. Detta leder till att jag inte får tillräckligt med luft vilket i sin tur leder till annat. Skulle kunna skylla eventuell påstådd galenskap på denna faktor ju..=)
Får höra att jag umgås för mycket med mina knorrande små vänner.

Kommentarer
Postat av: Kattis&Puma

Haha.... nä du låter inte riktigt lika mycket som winston... Bara nästan fniss

2010-01-20 @ 21:39:29
URL: http://www.Malligator.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0