Jul-kul(or)

Idag fick vi snällt stanna hemma. Det snöade från alla håll när man stack ut nosen. Vi väntade på uppehåll men det fick vi vänta på hela dagen. 

Perfekt tillfälle att ha en liten julkortsfotografering... eller? Jag tänkte att jag skulle börja med doggarna och sedan introducera barn i bilden. Kom inte längre än till hundarna...=)

Det ska inte vara för lätt.

Jag tyckte själv att julkulor på bilden skulle passa bra. Det höll inte Bibi med om. Läskiga!! tyckte hon.
Sen kom jag med den "smarta" idén att jag kunde kleta något smaskigt på de flygande bollarna. Lyckat? nja... men kulorna var inte längre läskiga iaf. De var faktiskt riktigt roliga istället. Julkulorna svängde och hängde med en väldans fart och vi tappade alla focus  & skärpa.

Imorgon blir det nytt försök för mina supermodeller, lite Maggiekalas och diskning av julgranskulor.
 

Ett par flygande bullar blev klara idag och visar upp sig imorgon.










Kommentarer
Postat av: Aron och Aya

Hihihi!Bibbi är skeptisk till kulorna?Kanske lär hon sig gilla dem oxå precis som snön!Finfina bilder,härliga uttryck på syrran!

2010-12-07 @ 18:44:53
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0