Bob & Jobb

När det är dax för kvällens sista kissrunda i trädgården är det ingen som vill gå ut.... Jo Maggie hoppar och studsar som en boll. Bibi ligger och sprattlar som en skalbagge på rygg. Från Winston hördes bara en innåtsnarkning när jag sa att vi skulle gå ut.

Nu är det morgon igen och det är lite mer fart på flocken....eller nä... Bibi ligger fortfarande och mornar sig likt en trött tonåring. Hon är såååå seg på morgen. Men när hon väl är startad drar hon runt som en bulldoser.
En lång dag på jobbet väntar. Jag har tur som kan ha med mig odjuren till jobbet. Men hundarna får åka hem tidigt tillsammans med husse när han har slutat jobba. Skulle vilja följa med honom hem jag med... hem och mysa i trädgården. Det hade varit trevligt.

Bob har förökat sig nu.

Så jag har fått en hel bunke nya invånare på min köksfläkt. Trevligt sällskap..=)


Funderar på att eventuellt kanske sälja ett par Bobs. Men innan ska jag bara hålla koll lite på hur dom uppför sig.


Här en Bob i betong. Han passade perfekt i hålet i muren.





Vilken tur att man har ett riktigt jobb ändå.... annars hade jag stått som en zombie med mitt pyssel hela dagarna. Det är ju så roligt.

Kommentarer
Postat av: Molles Matte

Härligt med förökning! Och betongboben var ju så himla fin, att något så grått som betong kan lyfta trädgården så!

Jag ska ha en Bob från dig sen när jag också har en trädgård! Flera stycken, det ska bli en Bobpark!

Haha hör att det är fler som gärna drar ut på morgnarna ;)

2010-04-19 @ 17:31:46
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Jag vill jättegärna köpa ett par Bob's när de finns till försäljning ;) Kanske kommer det en frallemodell också? Men Bob är ursöt iaf.



Kram

2010-04-19 @ 17:34:26
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: pezze

vad kostar dom?!?!?

skulle vilja ha två st!!! :)

Postat av: Eilen

Jag vill också ha!!! Dom är värkligen jättesnygga!!

Vad kostar dom?

2010-04-23 @ 10:42:24
URL: http://www.waelesbulldogs.com
Postat av: marina

Än en gång får du beröm från mig. Sååå duktig, blir imponerad!

//Marina

2011-04-29 @ 00:52:17
URL: http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0