Konstigheter & MH-bilder

Efter att ha blandat i "gott gott" ner i torrfodret vill nu ingen äta "torrt" längre. Konstigt...=) Nå... jag har själv satt ribban högt . 
Men det gör mig ingenting jag gillar ju att pjoska för hundarna.

Idag snöade det igen...kanske inte jättekonstigt men värt att nämna...eller var det kanske aska som föll? ... Hundarna som vant sig vid torrt underlag där ute ville iaf INTE gå ut i snöblandat regn.

De fyrbenta tycker att det är ett konstigt beteende att gå runt i ringar runt i trädgården. Det envisas om ett speciellt koppel som sätts på och sen...runt, runt, runt... stå stilla...stååå...och sen runt igen. För den lätta övningen ges det sedan en massa godis... Hmm belöning för nått så lätt tänker fyrbenta.
Konstigt..

Nu har Mia skickat Mh-bilderna. Tack tack mia.


Walter möter spöke. Walter kan bli farlig sa beskrivaren? Tro f*n det när man möter spöken i skogen. Hihi...
Winston var inte lika "tuff" i denna situationen... Han gömde sig hellre bakom mamma eller till slut tom bakom beskrivaren.


Walter fnyser åt.. vad heter han nu...Dumpe ja


Trasa...trasa..trasa.. jag äääälskar trasa


Tjohooo


En jätterolig figge


Winston i solskenet spanandes på en skenande "hare"? Inte speciellt intressant.


Spännande skrammel ska lära sig att veta hut efter en utskällning.


Gr... Jag tycker också om trasor


Skuttirutti




Efter att ha haft en ledig dag igår har jag nu fått  mersmak. Så nu har jag klubbat att från och med nu ta två extra lediga dagar varje månad. Dagar då jag ska umgås med hundarna och familj och pyssla,pyssla,pyssla.


Kommentarer
Postat av: Aya och Arons matte

Helt rätt beslut att jobba mindre!Jag jobbar 50% och husse har precis börjat vara ledig på Onsdagar.Man lever efter dem tillgångar man har och få in mindre-gör av med mindre men må sååååå mycket bättre.

Du kan du maila hur stor den där betongbob e,vad han kommer att kosta och även de små färgglada!

Skänka priser till specialen?Tror du får en annons med i Bulletinen i kommande nummer!Två priser är det man skänker.Typ till trea bästa hane och trea bästa tik-ja till en hane och en tik-du fattar.Kontakta Sarie(info finns på skebs hemsida) eller mig.

2010-04-22 @ 10:38:16
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0