Hesa Dagar

De senaste dagarna har varit hesa. Halsen dunkar och man låter som någon helt annan.


Halsont till trots så tyckte jag det skulle vara väldigt trevligt med en repris på förra fredagens utflykt. Så vi tog med oss Mormor & Morfar på picnic till stranden. Winston och Walter fick busa av sig i sanden och det blev just sådär väldigt trevligt.


Walter sitter och är söt.


 Nu vet jag varför Walter har blivit "lite större". Är det så här det brukar gå till hos Mormor & Morfar tro?


Idag har vi varit i Lödde och kollat husvagnar.

Men Mini tyckte att det var mer intressant med vattenpölar.


Efter en liten shoppingrunda på Center Syd åkte vi till Farmor & Farfar. Där tog vi en fika och Farfar visade hur man skulle cykla.


Mini gjorde ett par försök men hittade inte riktigt rätta knycken.

Jag gjorde ett par trevliga fynd idag. Här är det bästa... en Winston/Walter-tröja! Okej, det var faktiskt Ola som hittade den till mig. För att inte välja fel färg fick jag köpa en av varje. Så det blev tre stycken...=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad stilig du är i din nya fralletröja :)



Har du provat halstabletterna Zyx? Finns på apoteket. De är riktigt bra. De har en lätt "bedövande" effekt på halsen och svaljet. Finns i citron och mint och är ritkigt goda också :) Rekommenderar dem varmt mot öm hals :)



Kramar

2009-09-20 @ 13:55:03
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Stina

Men va härligt med mys på stranden. Vilken jätte fin tröja, vart har du köpt den? vill också ha!!! kram

2009-09-20 @ 17:47:11
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0