Kylan Kyler Kinden!

Vi gör så mycket att jag inte har tid att sätta mig ner och uppdatera bloggeriet här. Men så när jag nu sitter här har jag ingen aning om vad jag skulle vilja berätta.
Allt är vardag. Det som är annorlunda är att vi igår skaffade ny mysig tvsoffa. Äntligen!!
Tvn har dock åkt på semester och har varit borta i snart fyra veckor. Vi har fått några sms med uppdatering om hur det går för honom. Nu är det osäkert om "han" kommer att komma tillbaka igen.

Kallt har det blivit också. Insåg igår att det nu har blivit höst då jag sprang ut barfota med en soppåse. Kallt kallt!
En som också fryser om tassarna är Winston. Han är en riktig fryskylling. Hans vintergarderob har redan blivit uppdaterad.


Hoppas kunna fylla på med bilder senare idag.


Kommentarer
Postat av: birgitta o Peder

vi fryser inte om tårna här nere på Alcudia

2009-10-03 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0