Vackert Med Höst

Nu åker vi bil. Winston snarkar och Eddy har också däckat. Inte så spännande alltså.

Men för en stund sedan hände det nått. Jag satt och var helt inne i att käka genomkörda pommes när Ola säger...
-Titta! han pekar ut på fältet där det springer något stort svart fyrkantigt rakt mot vägen. Wow en björn!,tänkte jag.
Vilken tur att Ola såg den så tidigt för den springer rakt framför bilen där på 90-vägen. Men det var ingen björn så klart men väl ett stort vildsvin. Fatta så gigantiska de är och vilka häftiga betar !!(eller vad det heter)

Vilken smäll det hade kunnat bli!!!! Något som retar mig enormt är att jag inte slängde mig efter kameran som låg i baksätet.  Nu sitter jag med kameran i knät resten av resan =)



Winston tuggar löv


Nu blir det mörkare och kallare men det blir också mysigt höstljus ibland. Hoppas kunna fånga många mysiga bilder här under hösten.














Kommentarer
Postat av: Nilla

Det är farligt i de småländska skogarna ;)

2009-10-17 @ 17:28:52
Postat av: L.

ooh vilken snygging, Olga pussar:)

2009-10-25 @ 00:34:58
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0