Walter Gånger Tusentals

Walter är med i hundsport!

Nej, jag är inte gravid nu och lider inte av syrebrist heller. Även om jag ibland kan vara lite smått förvirrad.

Man förnyar hela tiden sitt sett att se saker och att skriva på. Jag fick idag ett smakprov på något som jag skrivit för två år sedan. Ni vet säkert hur jag menar. Man känner liksom inte riktigt igen sig.

Skickade in ett litet kåseri till Hundsport (stor svensk hundtidning)för två år sedan. Sedan har jag glömt bort det bara. Jätteroligt att det kom med nu. Jätteroligt! och tack alla som har hört av sig också.

Så nu är en Walterbild ute hos tusentals svenska hem. Gr.. synd att han blir presenterad på ett så grått och skitigt sett min lilla solstråle.

Ursäkta men... Fan vad roligt ändå.



Dom säger: Barn gör inte som vi säger till dom utan som vi gör.
 Var har Eddy snappat upp detta tro? Han försöker få Winston att lyda genom en prinskorv som muta.
Winston gör inte som Eddy vill men gör väl egentligen rätt för att han står fint och tittar. Precis som det ska vara..=)
Hihi...Juniorhandling nästa... 
Ja mamma gillar det


Kommentarer
Postat av: Agathons koppelhållare

Jag såg er allt!Det va därför som jag skulle in hit och gratta.Så många gånger som jag tänkt skriva nåt men det har aldrig blivit av!Undrar om Walter fyllt Bullekvoten nu!?Såg ni att den sista slanten hamnat på kontot?Vi hörs igen!

2009-11-14 @ 09:50:13
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Martina

Vad kul att du hade ett "gästkåseri" i hundsport!!! :-D

Jättebra skrivet!! :-)

2009-11-16 @ 09:18:36
URL: http://martinamedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0