Spara eller ej?

Eller hur är det svårt att dömma ut gamla kläder. I lördags gick vi nästan vilse i våran garderob på jagt efter sånt som skulle bort. Ola fick genast ihop en gigantisk hög. Mitt bidrag till ge-bort-högen var inte lika generöst.
Ni vet sådana plagg som man inte har använt på kanske några år. Är de inte svåra att skilljas ifrån? Egentligen ska de väl bara bort men det är ju så svårt.


Här e bara början på den STORA ge-bort-högen


Här har vi en läcker kjol och en tröja som krympt till fördel för min läckra mage..;).
Undra om det är någon speciell luft i garderoberna som gör kläderna mindre?=)
Bootsen kunde jag inte ge upp så de får en chans till. De får vara med på nästa utrensning också
Kanske blir de moderna igen en dag.



Natten till Lördagen hade det regnat MASSOR


Kompisar




Kommentarer
Postat av: Linda

Här var det likadant när vi rensade vår garderob. Nicklas fick kastat hur mkt som helst med tvång från min sida. Han ville spara allt haha. Jag ger mina kläder en chans till, kanske kommer jag i dem igen?



Kramar

2009-06-15 @ 19:58:50
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0