Misslyckat sockerstopp och vackert väder


Då jag bytte ett hål i tanden mot ett fett hål i plånboken bestämde jag mig. Nu får det vara nog med socker!!!
Ja, eller hur?

Nu är det snart två veckor sen det där tandläkarbesöket ( det sista av en rad av många). Ännu har jag inte klarat en dag utan läsk eller godis.

Coca Cola är den stora boven. Får abstinens utan. Coca Cola och Te är ett måste varje dag.

Nå, nog om det.

Många dagar har gått nu. Jag har jobbat lite mer än vanligt och all ledig tid har jag lullat i trädgården. Jag är så glad för det vackra vädret. Men denna helgen ska jag vara ledig och då blir det frallaträff som Johanna dragit ihop.

Det ska bli jättekul att få träffa lite likasinnade inte minst för Walters skull.


Nu på morgonen gick jag runt och hade regndrops-studie. Upptäckte sen att jag hade tagit 80 bilder bara på regndroppar..=)


Bilder kommer ikväll ( när jag har jobbat och lullat färdigt i trädgården)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0