Spaghetti var länge sedan

Det var länge sedan jag åt spaghetti. Det smakar mycket bättre om man inte äter det så ofta..;) Stämmer det inte?


 Jag hade en "att-göra-lista" idag. Men den blåste nyss iväg. Men det gör inget. O nej, jag går gärna och njuter av hus, barn och hund istället. Så gillar jag att sortera alla mina pärlor också. Lite nördigt jag vet men sånt tar tid minsann.


 Winston släpade nyss in ett lik från trädgården. Jag hann inte med att se det förrän den döda grodan låg i hans korg och läckte mask. Fruktansvärt äckligt. Winston var bara såå stolt. Vilken tur att det inte var en paddis säger jag.


 I skrivande stund sitter mini och masserar in yoghurt på magen, Winston tuggar ett sånt där tandtuggben och jag dricker naturligtvis en stor kopp T.

T älskare och ett par minuter över? =  http://www.youtube.com/watch?v=vnvYymrCn4g

Jättetråkigt eller jättekul? Kul, kul! Spola till slutet annars det är roligt


Nu ska jag  bränna lera och bara njuta av Torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0