Bye Bye TUT

 Bilar är absolut inte min starka sida. Inget intresse över huvud taget.
 Men ibland blir man tvungen att läsa på en del. Det är nämligen dax att säga adjö till vår kära TUT då en reperation kostar lika mycket som hela TUT gör.
 Jag är nästan av den sorten att jag nämner bilar efter färg före modell. 
 Tex: - De där svarta bilarna är ju fina.
 Så jag är glad över att det idag blev en ny efter många bilbutiksbesök och mycket googlande.  Hoppas att vi kan hämta den snart.
Glad är jag också över att det förhoppningsvis dröjer ett bra tag innan jag måste göra bilresearch igen..=)



Minihusse kör sin egen bil



Fortsatt övning på porslinsmålning. Syns det vilken ras..?



Så här glad kan man bli av att äta ballerinakex med hela ansiktet




En dansande Ballerina ? Man blir vad man äter...=)






Kommentarer
Postat av: Martina

E det en Kattishund? En vorste?!! (eller hur de nu stavas...)

2009-02-05 @ 14:10:52
URL: http://wwww.martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Sara Rang

Å vad Eddy är söt i tröjan som jag köpte till honom, nu är han ju så fin man bara kan bli. Hoppas att jag kan komma och hälsa på er. kram till hela familjen Haak två benta som fyr benta. Sara

2009-02-06 @ 21:15:51
URL: http://sararang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0