Bella Finns Inte Mer

Va! Har det regnat?

 Igår när jag kom hem från jobbet tände jag några ljus för vår lilla Bella. Tårarna tycktes aldrig ta slut.

Sedan kröp vi upp i soffan och tittade på film resten av kvällen. Bra att få tänka på lite annat än att Bella igår fick somna in efter en tids sjukdom.

När nu grannarna snackar om det väldiga regnvädret igårkväll så bara håller jag med. Fast egentligen märkte jag inte att det regnade så väldigt mycket.

Trots att Bella bodde det sista året hos mina föräldrar är det otroligt tomt. Flocken bara krymper.

Men som tur är har jag två fräcka fransmän som är helt underbara.


Jag vet att du har det bra nu gumman








(Bellafis)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin hon är Bella. Jag skulle själv vilja ha en Bullmastiff :)



Vi tänker på dig.



Kramar

2009-08-04 @ 19:56:40
URL: http://www.rotti
Postat av: Linda

Fick bara med halva min adress :)

2009-08-04 @ 19:57:13
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0