Grusad Vårvision

Vårvisionen grusades och vi har fått mer snö. Snö som ser ut att vara konstgjord och man skulle kunna ta fram lövblåsen istället för snöskyffel för att skotta. Inte för att vi har någon sån där blås men iaf...
Snön bekommer inte hundarna. Då är det värre med de extra minusgraderna. Br...

Förmiddagen spenderade vi i Norrskogen. Gnistrande sol med bitande vind och jag insåg att jag har förlorat min kamerateknik.
 Vill föreviga det mysiga ljuset där ute. Men så börjar jag joxa med kameran och allt blir antingen över eller underexponerat... Träning på det fram över.










Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Helga! Nu måste det vara minst 100 år sedan vi fick se foton på min absoluta favorit: WINSTON. Var har han blivit av? Förfrusit rumpan i kylan kanske? ;) kram

2011-02-24 @ 20:45:19
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0