Höstmysigt

Igårkväll var himlen svart men solen lös in i huset ändå. Hundarna låg och mös i solfläckarna på golvet. Eller heter det myste?
 Nå... skönt hade dom det iaf



Den här helgen har jag sett fram emot länge. Vi är inne i oktober nu och jag ska jobba mycket mindre nu. Helt fantastiskt!!! Jag kommer lätt att vänja mig vid mer hemmatid...=)

Idag var vi och Köpte "plåster " till min dator, som har varit lite ledsen och trött. Nu blev den tusan så pigg. Önskar att man själv kunde plugga in en uppdatering. För efter Ikeabesök och fika i den nya husvagnen håller inte vänsterbenet att stå på längre. Kryckor står ute i hallen.... där gör dom mycket nytta...=)

Walter är här hemma och leker polis. Han ser dessutom saker som ingen annan ser och hör saker som inte hörs. Det är ju bra?
 Han har också upptäckt att en av flickorna luktar gott. Eller ja... Han tror snarare att det är golvet som luktar gott. Nosen växer fast i golvet och ögonen snurrar. Men han ser inte ut att inte lida av det än så länge.




Nu i veckan hände något lustigt!.... Eller det här tillhör kanske vanligheten när man kör lite längre norrut? En galloperande kossa dök upp framför bilen. Hon var påväg söderut för att köpa Oboy resonerade vi. 
  Det blev totalstopp i eftermiddagstrafiken..... Ola gick ur bilen och agerade kofösare tillsammans med en anfådd bonde.  Jag satt som tur var på första parkett till denna spännande händelse. Jag ska vara snäll mot Ola så ni får däremot bara fantisera om hur detta såg ut..=)

Oj... inga hundbilder....

Tar igen det nästa inlägg     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0