Finns Vid Sjön



En bit från jobbet finns en liten sjö som man kan parkera vid. Där stannar vi till ibland och sträcker på benen.


Winston sträcker alltid lite extra på sina små ben. Han lixom fladdrar med dom.

Någon som har haft kuddkrig undrar ni...Eller är det snö?




...nej, men helt galet mycket fjäderfä.


Bibi badade näääästan


Maggie jagar fjädrar





De har lovat tråkväder imorgon. Vi som hade tänk fortsätta med trädgårdprojekt. Hm... kanske blir det soffläge istället...;)
Och...ja, jag odlar visst sånna där gula blommor. Tom i krukor!

Kommentarer
Postat av: Aron och Ayas Matte

Var tror du det kan tänkas bli?Jönköping 21a Juni?

Tvååker?Ja då kan ni campa och så åka till Ullared samtidigt?!

Jag pendlar nog men det e nog för att jag inte vet var jag skall ställa vagnen.Får se om husets husse kan tänkas följa med.Ja det hade varit skoj att konkurera på specialen.Och allt annat,grilla och prata Bulldog inte minst!!!

2010-05-12 @ 11:15:19
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0