Jakten På Okända Gräsmattor

Påpekar det åter igen...tiden går så kusligt fort. Helgen som gick var ett ända virrvarr och nu är den slut. Ja vi har tom närmare till kommande helg än föregående. Ytterligare ett bevis på att jag inte hinner med.

Jag kände inte igen mina hundar under helgen och jag sprang runt som en tönt. Runt, runt.

Nu ska det banne mig bli allvar i jakten på okända gräsmattor. Detta främst för den lilla dammsugaren och till den tjocke kanske lite mindre gott gott? Sen har vi den brune och hm... måhända är det  ett hopplöst fall?

Nu ska det bli spännande att få höra hur det går för alla de som tar en danmarkstur. Lycka till!

Själv fortsätter vi att dra runt ett par dagar till.


Jag är abslout ingen dålig förlorare. Det här med utställning är en slags rolig utflykt. Men jag tycker då minsann att gör man inte sitt bästa ska man inte vara nöjd.
Glömde byta till utställningskoppel tex och så tror jag att jag fick med mig fel hundar eller nått.




Frisk luft i de Småländska skogarna.


...och här en okänd gräsmatta. Inte för att Bibi bryr sig om det är känd eller okänd. Så länge den är mjuk och skön.


På tal om att tiden går fort... Satt och bläddrade bland vinterns bilder och hittade den här lilla skorpan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0