Zooomar & Bloggar


Tack alla ni för ord om hur söta de söta är... Vi är verkligen lyckligt lottade det är vi.

Behöver jag säga att Kameran går varm här mellan varven? Ja jisses...
Ska försöka lägga några bilder på hemsidan när lugnet infaller och det blir tid över...Haha typ aldrig då... På den tid som är över springs det bara runt och leks med hundar och kameran istället.

 Jag bara zoooomar & Bloggar...

Det har varit ett par annorlunda dagar med både ny flock, omställningar, organisering och en ledsen hostig son här hemma.



Maggie 12 veckor


Trädgårdsmästaren Winston


Upptäckaren Bibi



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är fortfarande jätteavis... :) Men min tid kommer hoppas jag :) Med fler frallor ;) Jag ska fylla hemmet hehe.



Underbara bilder som vanligt. Du är verkligen en konstnär :)



Kram

2010-02-25 @ 14:41:47
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0