- Pappa Jobba!

Här har man gått och längtat efter fler ord från lillkillen. Jag vet inte hur många miljoner gånger idag jag har fått höra..
 -Mammaaaa!!  
I olika tonlängen och med flera olika innebörder.

Så har jag idag också ständigt fått höra...
- Bappa Joobba!!
I början svarade jag trevligt tillbaka och instämde.. ( Ja, pappa ÄR på jobbet iaf..;)) 

Men börjar det inte bli en lite nedstämmande ton i de där orden?
Tex om jag sitter vid datorn och tar en kopp te..
Eddy säger säkert och nickar samtidigt..  - Pappa jobba!
Precis som om jag inte gör nått vettigt va!?


När man står och lagar mat...
-Pappa jobb!

Gr... :)


Kolla vad vi hittade där ute nyss. Känner ni hur vårkänslorna spritter??



Maggsan som är så söt hittar aldrig på bus?


Med Snöslask + Valpar och busigt är detta en ny del av inredningen.
Hm..Skulle ha köpt den där rosa skurhinken som sågs på Gekås..


Kommentarer
Postat av: Molles Matte

VAD?! Gräs? Visst heter det så, har för mig det såg ut sådär...?

Vårkänslor, kanske i slutet av maj om vi har tur här uppöver;)

Men nu är det faktiskt bara 10 grader kallt så Molle fryser inte så värst om rumpan längre!

Bushundar! :D

2010-02-25 @ 17:53:13
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0