Trött Kamera

Idag lämnade jag flickorna hemma  för ensamma-hemma-träning tills dess Ola var hemma igen. De trötta flickorna såg inte allt för besvikna ut när jag lämnade dom i var sitt rum efter morgonbus i trädgården.
 Winston hade däremot lattjolajban idag och jag såg hur han njöt av att få matte helt för sig själv. Vi delade på lunchen från pastavagnen och sen provade Winston en chihuahua-transport-väska. (jag jobbar i en zoobutik) Trångt och knöligt som tusan att trycka ner en Winston i en sån. Men när praktikanterna kom och sa:
 - Sååååååååå söööt, tyckte winston att det helt klart var värt besväret.

Tyvärr inga roliga bilder. Lagom till MH:t i lördags var kamerans batteri nere på en liten plupp.
STOR besvikelse när jag insåg att laddaren är kvar i husvagnen. Vi har inte haft vägarna förbi vagnen än..
Så nu hoppas jag på att det ska dyka upp bilder från publiken...;) 

Vi hade jätteroligt på MH:t i lördags jag och pojkarna.  Jag hoppas kunna ge mer detaljer tillsammans med bilder sen.
Bibi och Maggie är förresten redan preliminärinbokade till MH nästa år....

Slänger in en vintrig Winston så länge...



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag har ju väntat på en uppdatering från MH't :)



Dina töser är bokade till våren -11 och det ser vi fram emot :) Hoppas på att Akke kan göra sitt till hösten.



Winston är en stilig pojk :)



Tack för maten till Akke :)



Kram

2010-04-15 @ 21:17:45
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Aya och Arons matte

Åååå,inga bilder på MHt,vi som väntat!Ja en vinterbild är ju oxå vad man längtar till-Nooooot!!!hahahahaha,lite fjortisspråk passar ju sig oxå bra!

Nu går vi mot helg och jag e fortfarande kass-inget roligt!

2010-04-16 @ 18:10:07
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0