Sliten Snyten Snok

Det var ju tusan till förkylning. Är det samma förkylning som stannat kvar i ett par veckor nu eller har jag blivit frisk emellan?.

Trodde aldrig att jag skulle dra mig upp ur sängen idag.
Sen kunde jag inte hitta Minis "rätta" mössa så han blev förbannad. Ja, morgonen var minsann seg precis som resten av dagen.

Seeeg seeg måndag med sliten snyten snok. (Tack Kattis för förstående och trevligt tedrickarsällskap)

Kom hem sent i mörkret. Jag öppnar ytterdörren och doften av lagad mat slår emot mig (förkylningsluktsinne till trots). Köttfärssås..muums. Innan jag sätter mig för att äta kollar jag dagens post. Ett brev som inte såg ut som en räkning. Dessutom till mig! Tänk!

Jag har blivit mutad, jag erkänner. Badsalt till hundar. Aldrig sett och aldrig hört talas om. Jättekul! Nu måste vi ju skaffa badkar igen..=).

Tack, tack Pia, Agge & Aya. Ni träffade så rätt en dag som denna.

Jag glömde bort min snuva där för en stund.


Förberedelser inför mässan. Fortsättning följer.

Winston är nyfiken på vad som ska byggas.

Imorgon ska jag vara ledig och mysa med min förkylning.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Krya på dig, önskar svärmor

2009-10-13 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0