Det Var Lördag Det

Det luktade gott om vår lördagsmorgon idag. Vi gjorde scones till frukost och satt och myste i vår nya soffa som också luktar gott.


Det där suddiga i mitten är en stolt hund med en gummikanin i munnen.


platta scones

 

Mitt hår låg klistat över hela ansiktet under dagens promenad. Händerna brände när man väl kom hem och in i värmen. Winston fick sitta på tork i hallen tillsammas med allas regnkläder.
 Men på nått sett är det riktigt skönt att känna att man har varit ute i höstvädret. Mysigt är det också att komma hem och värma sig med varm choklad.



Alla bilder som togs idag såg ut ungefär såhär

Skulle nog ha gett Winston en superman-dräkt istället


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du som är så himla händig kan väl sy en dräkt åt Winston ;)

2009-10-04 @ 18:07:42
Postat av: Linda

Mmmmm vad gott med nybakat på morgonen :) Men jag befattar mig inte med deg så jag får kanske tvinga sambon till scones en morgon?! :)



Ja bilderna i bloggen... sidan där jag först laddar upp dem, Pixbox.se, funkar nog inte som den ska idag tyvärr. Hoppas bilderna snart syns igen.



Jag tänkte höra med dig om du hjälper andra med hemsidor? Jag skulle behöva hjälp nämligen. Tar du något för det?



Kram Linda

2009-10-04 @ 22:14:33
URL: http://lindasnaglar.blogg.se/
Postat av: Linda igen

Skulle ju vara rottislyan och inte nagelsidan som skulle vara med som länk :)



Kram

2009-10-04 @ 22:15:32
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0