Med Husvagnen - Ivön 2.a dygnet

Kalkbrottsbesök med onödigt mycket motion och letande av fossiler
Grillspettsgrillning och öldrickning

Ja, det är väl så kort jag skulle vilja sammanfatta det. Visst är det skönt med semester.


Vårat resesällskap. Här med hunden Molle. (Hunden molle kom med sin husse och matte och besökte oss på lördagseftermiddagen)


En liten naturbild måste jag få med också


Walter har otroligt fint campinghyffs. Han sköter sig exemplariskt min söta lilla hund.


Servicehunden Quantax och Walter hade sällskap  vid kalkbrottet.  Helt slut va dom efter ner och uppgång i backarna.


Eddy tog en bild på sin söta Mamma


En bild där JAG iallafall inte ser ut som ett freak..=)


Barnen godisgrillar


Frukostätare





Kommentarer
Postat av: Sara Rang

Vad duktig Eddy är på att ta kort, han blir nog fotograf när han bli stor eller så blir han djuraffärs ägare kanske. Puss och kram till hela familjen Haak

2009-05-10 @ 15:03:11
URL: http://sararang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0