Back On Track

 Efter någon mystisk sjuka då jag legat knall fall på soffan är nu allt nästan som vanligt igen. Har unnat  tid till att göra smycken vilket har resulterat i flera nya.

Igår fick Eddy springa på gräsmattan i trädgården för första gången. Det påminde nästan om när man släpper ut korna på våren. Han var helt galen och sprang så fort att han nästan själv inte hann med. Både jag och hundarna var alldeles anfådda efter en stund.   

Nu idagarna köpte jag nya koppel till hundarna. Eftersom jag alltid vill ha hundarna intill mig när vi går så köpte jag enmeterskoppel. Jag som alltid har gått med 180cm och 200cm-koppel och strulat med trasslande koppelstumpar.
 Helt fantastiskt! Varför har jag inte tänk på det innan?
När hundarna ska gå och lukta i diket och på grästuvor är de ju ändå lösa. Ja, jag rekommenderar det verkligen.




Ruut med matchande kläder med minihusse


En av våra konstiga snödroppar. Ingen aning vad de heter med fina är dom.

 
Bilder på två av halsbanden.
     
   
                                     

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra att du är på bättringsvägar :)



Vilka fina halsband du gjort. Men jag är inte förvånad... du är superduktig!



Trevlig helg.



Kram

2009-03-27 @ 18:40:31
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0