Friskluftsöverdos

Varför sitta inne vid datorn när det är strålande väder? De senaste dagarna har vi varit ute så mycket att vi tom har blivit solbrända..=) Det ni!


   Igår var jag på jobbet bara en timme. Kände febersnurra i hela kroppen. Åkte till doktorn och fick piller och sen hem till soffan. Idag mår jag som en prinsessa minsann.

Nu är jag redo för att gå ut och pyssla i trädgården. Jag har laddat med en stor god kopp T och så många rostemackor att jag tappade räkningen..=)


 Trissen skrapade jag igår och det var en stor nitlott. Hm..han som sålde den lovade ju storvinst.

Här lite bilder från den soliga helgen:


Nu har vi påbörjat frukt-träds klippningen här hemma. Något som tar lååååång tid. Fem spretiga äppleträd och två plommonträd. Phu..


Två solande busfrö


Minihusse som arbetsledare


Minihusse med kusin firar våren


och till alla er som undrat... Någon hade klätt av lille Kenny. Så här ser han ut under huvan...=)

Kommentarer
Postat av: Stina

Fina vårbilder, härligt när man kan vara ute i solen och fixa. Hundarna är så söta och Ruut är stor tjej nu. Kram

2009-04-07 @ 16:08:07
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0