Riktig Kanin Innan Låtsaskanin På Riktigt

Visst är det väl Trasan den kallas... Eller är det Snoddas?. Äh... den där grejen som ska föreställa en kanin på flykt när man gör mentalbeskrivning iaf.
 Nu har Maggan fått testat det där momentet irl iaf. En frusen skuttare skuttade helt plötsligt fram när vi gick ute på åkern och lunkade utan koppel. Maggan både startade och sprang minsann en bit.. Trodde lillskruttan skulle be mig om lov innan hon kutade iväg minsann.








Kanske bor det en liten spårhund i Maggan också...


..eller en kanin.

Kommentarer
Postat av: Aya och Arons matte

Tjenare!Kikat in för att se hur ni har det.Vi i Göteborg brukar ligga strax över två veckor senare i vårgörandet så jag ville kolla hur läget är hos er.Det va lite skoj för att får jag inte med mig min kompis tilll Malmö den 20e så följer Husse med!!!Nästan så jag hoppas...Vi sticker vid fyra på natten att köra så sakterliga,jag gillar att ha god tid på mig.Ja då får vi se om vi ses i Maj istället.Ni kan ju dra till Värmland i sommar.Tre dagars utst en och samma helg.Vi skall dit och bo på camping med syrran+kille och deras hundar.Jag kan rekommendera att ta in på camping nära klarälven-Massor att se och bara njuta av skooooogen!Sista helgen i Juli.Har fått indikationer på att Moltas FUNDERaAT på att komma.Tänk va skoj-Uppfödargrupp/Valpträff i ett!

2011-03-01 @ 22:30:01
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0