Maggan & Winston På Canvas

Så har jag då hittat till penseln.... leran är tillfälligt slut och jag har fått tillfälle att göra utlopp för mina kreativa behov på canvas istället. Att prova på att måla har jag velat göra länge och nu blev det så äntligen av.

Det visade sig vara ganska roligt att måla dessutom.. nu vill jag öva mer, mer ,mer.

Men det kan hända att det kanske dyker upp andra projekt som hamnar ivägen.


Jag ockuperade matsalen ett par dagar. Ingen som gnällde över att kvällsmaten fick ätas framför tv:n istället. 


(Tavlorna är 90cm x 70cm)


 Husse var så snäll att han hängde upp dom i matsalen. Kul. Det borde innebära godkänt? =)

Nu har jag dock ett liten problem...
Får det plats fyra tavlor på väggen? Bibi & Walter måste ju också få plats. Vi får nog leta reda på ett större hus helt enkelt.. eller iaf ett med fler väggar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Finns där nån hejd på dig vad du inte kan göra?? Du är helt otroligt duktig på precis allt du gör. Tänk om man kunde ha hälften av ditt skaparsinne :)



Gör du tavlor på beställning?? Jag vill ha :)



Kram

2011-02-02 @ 12:33:59
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Elin

Guud vad duktig du är!



När dina hundar är slut kan du få öva på att måla av min. ;) Jag undrar som Linda, gör du på beställning? Kram.



http://frallankerstin.blogg.se

2011-02-02 @ 18:28:31
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0