Hellre Yr Hemma Än Alla Hönsen Borta?

 Efter gårdagens lilla operation skulle allt vara som vanligt. Det är det väl kanske också. Men någon sjuka fick jag dock på köpet. Nu sitter jag och fryser, svettas och har ingen ork.

Hundarna blev oroliga då de inte blev instuvade i bilen för att få följa med till jobbet. De undrade om jag hade glömt dom.
Men nu är de helnöjda då de insåg att mamma stannar hemma istället.

Igår var doktorn i näsan och "gjorde plats" i tränga näsgångar. Hm.. blir man som man umgås tro?..=)
Idag är jag måhända mer yr än vanligt och jag misstänker att de snodde en bit av hjärnan när de va där uppe och rotade.

Planerna för dagen är inte speciellt stora nu. Hundmys framför tv:n kanske. En kopp T i trädgården måhända. En lång tupplur är ju vad jag egentligen skulle behöva.

Bilder från igår:


Frallorna testar pågående bygge

Maskrosmaggie

 


Mutad son i solskenet


Kommentarer
Postat av: Stina

Den där Maggan är ju för go. Kram

2010-05-19 @ 15:53:06
URL: http://buddhas5.wordpress.com
Postat av: Aron och Ayas Matte

Go kväll!Nyopererad snok,det har en i släkten oxå testat-en mopsägare,så det mååååste ha med umgänget.Hmmm,kan det vara orsaken till mina extra kilon?Jaja,då e dem här för att stanna.Till helgen bär det av till Hässleholm.Är det långt att åka för dig eller har du lust att komma och hejja fram mig och Aya och träffa några bloggvänner som oxå skall ställa.

2010-05-19 @ 23:28:25
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Sofia

Usch, inget kul att vara sjuk. Men inget ont som inte har nåt gott med sig, nu kan du ju vara hemma och mysa lite extra med hundarna medan du är sjuk. Tack för råden i söndags! Nu springer det runt två små vovvar och leker pjätt här hemma. Hitintills har det gått bra trots att Ebba är lite förvånad över att hon inte är den enda hunden i huset. Krya på dig!

2010-05-20 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0