Vintersmälta Med Snödroppar

Se.. en helt underbart solig, ledig helg..

 Jag har förnekat en förkylning under veckan och nu har det istället satt sig på öronen.. Så nu kan jag göra som hundarna.. Höra det jag vill höra....;)

Locket för öronen har knakat under dagen. Ett tag fick jag för mig att det var våren som knackade i marken.. Kankse ett par snödroppar som ville upp..

Och tänkt så förvånad jag blev när jag nu i eftermiddags faktiskt hittade dom. Ja, snödropparna!!! Betyder det att jag inbillat mig det där med öronen då?


Vilken tur att Winston har en massa rosa saker som man kan låna.
Winston såg faktiskt lite besviken ut när han såg Bibi klädd i hans rosa sele.



Är det kallt eller vill hon bara ha godis?


Blå blå himmel och glada fyrbenta med spring i benen.

Så till bevisen på vintersmälta

Äntligen rör det sig i dammen... Snart får vi se om det är mer än vattnet som har överlevt vintern.



Bit av snödriva i vintersol...


.och så en bit av våren

Men jag kom just på mig själv att jag faktiskt tror att det ÄR vår nu. Men mycket kan hända......


Kommentarer
Postat av: Aya och Arons matte

Oj,det lär dröja innan vi ser barmark här känns det som.Jag tror att vi kommer att ha snö till andra veckan i april.Jaja,bara solen är framme!Maggie är så söt,kommer du att åka på tvådagars utställningar nu då?Grupp 9 och 2 går nästan aldrig tillsammans.Fast hur är det-är du utställningsintresserad?

2010-03-06 @ 22:24:37
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Nilla

Visst är det härligt när man märker att våren kan anas, visserligen ganska långt bort men ändå!

Lilla Maggie är nog det sötaste jag sett på länge när det gäller "snarkvarianten" av hundar ;)



Vårkramar från oss i Smedby

2010-03-09 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0