Alla Mina Ideér...

...är kanske inte alltid så bra. I tisdags fick jag för mig att det var ju jättebra om minihusse kunde sköta kameran...... E.. nej det blev inget bra tyvärr. Förutsättningarna med det motivet var väl kanske inte det bästa det heller..=)








Temperaturen i vårt extrarum Trädgården börjar bli riktigt behaglig. Som jag har saknat vår trädgård. Tillbringade morgonen fram tills nu där ute. Så kom regnet och det blev inte längre lika trevligt.
Frallorna rusade in då de första dropparna föll. Bibi satt kvar en stund helt obekymrat och lyssnade på grodorna i dammen. Hade hon kunnat lägga huvudet mer på sne så hade det snurrat. Rusade dit med kameran men då var batteriet slut.

Har någon flummig idé om att försöka bygga om garaget till en liten ateljé. Nog hade det var trevligt.

Nu har fyrbenta somnat och jag ska återgå till mina kalkoner.

Gällande betongbob är han fortfarande lite lurig att tillverka och ska testas mer innan han får flytta.











Kommentarer
Postat av: Molles Matte

Haha men vad gulligt att låta lillhusse sköta kameran! Han lyckades ju få med Bibi på tre kort av fyra :D

Hon måste ha de så skoj där hemma med frallorna. Moltas var helt slut efter bara några minuters lekande med en ;)

Ha en skön helg ni med!

2010-04-30 @ 11:48:22
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Aya och Arons matte

Hihihi,skojjigt att låta Mini ta kort,visst va det Mini?Eller var 17har jag fått det ifrån?Imorgon e det Bulldog träff här i mitt Göteborg och Aron kommer att få träffa sina båda systrar.Sedan kommer det ett gäääääng med andra Bullar.Hoppas på uppehåll så att inte allt för många bangar!

2010-04-30 @ 22:53:30
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0