Då Var Det Dax

............Sofieroutställningsdax.
Jag är nöjd med dagens resultat men inte lika nöjd med min & Winstons framträdande. All träning var som bortblåst.



Här blir jag tillsagd att gå i en "kringel". I huvudet hinner jag tänka på en sån där kringla som finns i salta kex ni vet. Hur skulle det se ut? Hade aldrig hört talas om en sådan runda.
 Ifrågasätter saken med ett  - Ursäkta? och han säger;  -TRIANGEL. Självklart!  Pinsamt!
Men det var ju tur att jag inte bara gick..=) Haha tänk er hur det hade kunnat se ut. Som ett fyllo på vift. Som folk hade undrat.


Fick sitta ner med Willeman.

Det resulterade i ett blött knä. Ola skrattade åt mig och fläcken. Tur att man kan roa någon då.
Winston har aldrig kedja annars vilket i sin tur resulterade i kli kli kli.

Jag med kritiken. Ser inte så glad ut. Men faktiskt...jag är nöjd. En etta iaf men tyvärr oplacerade.
Nu satan ska vi hårdträna.

Jag var dålig på att hålla koll på alla andras resultat då vi sprang runt och försökte hålla koll på flera ringar samtidigt.

Ett jättegrattis till Duktiga Elof med flock som blev BIM.  Helt fantastiskt!
Så fick vi se hur Blondie och Troya (staffar) tog ringen med storm. Stort grattis!
Kan det ha varit för det snygga halsbandet som Martina hade..=)? Nå tror nog inte det. Men det värmde att få se att det kom till glädje.


Jag smygtog en bild=)


Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till Winstons släta 1a! :-)

TACK för gratulationerna! KLART det var halsbandet! ;-) Det hade jag på mig hela helgen och det var en LYCKAD helg! :-D

Jag hade oxå ett blött knä... Blött o äckligt var det ju i gräset! Men vad var det som var så himla kul med det...? Ola humor? ;-)

2009-09-14 @ 12:54:49
URL: http://www.stralandestaffar.se
Postat av: Agathons koppelhållare

Kan ett halsband fixa resultaten så vet du vad som måste göras???Hi hi hi!Adressen kommer på mail,ha ha!

2009-09-15 @ 09:45:33
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0