Skulle Det Vara Enkelt?

...att få ett bra julkort. Å hååh....nej!
Trodde att Walter skulle komma förbi idag för en gruppbild till julkort. Men ändrade planer gjorde att den blev framflyttad.

Gjorde lite försök med två av mina söta pojkar. Hopplöst!!  Var det inte motivet som felade så misslyckades fotografen istället...=( 

 Det gäller att göra det så spännande och roligt som möjligt för mina modeller. Gärna med en hel skål full med mutor och en massa skojiga grimaser med tillhörande ljud. Idag hjälpte inget. Men jag var helt slut efter de få minutrarna vi försökte.
Resultatet blev en hel bildmapp med suddiga bilder och med konstiga miner på..
Kanske ska jag låta bli att vara så envis om att få ett läcker julkort och bara ge upp.
 Vi får väl se.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0