I Allt Detta Gråa

Winston & Jag fick idag en stund över till att rasta av oss vid ett av våra favoritställen.


Så här glad blev Winston.  Jag blev också glad men höll mig från frallefnatt. Hade fel skor.

Det var segt att komma ut och iväg. Men jag är glad att vi stannade till vid sjöarna.

För när vi väl kommit ner till vattnet möttes vi av lugnet, det spegelblanka vattnet och tystnaden...

Det var helt tyst... det enda som hördes var en svan en bit ut i vattnet som rättade till sina vingar.
Haha låter lite väl poetiskt men så va det.

Allt var grått och disigt förutom en liten björk nere vid stranden. Den hade fortfarande kvar några blad och dess gula färg gjorde att allt gråa runt om kring plötsligt fick en mening.

 
Winston skulle posera men hörde ett par kråkor.



Ibland vet man inte vad man ska göra för att hjälpa i en svår stund. Ett par ord: 
 Vi ska glädjas åt allt som har varit och inte tänka vad vi eventuellt skulle missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0