Ank-promenader

Vi går som ankor när det blåser. På led. 
 Blåser gör det alltid här under höst & vinter. Nej förresten... det blåser faktiskt ALLTID här. 
Barnvagnen först... efter kommer jag och längst bak har vi Winston som försöker skydda sig mot vinden så gott det går. Eller jag tror iaf att det är det han gör.
Han går faktiskt så nära att han trampar mig på hälarna. Vet inte vad han har fått för sig?
Efter en stunds promenad känner man hur det började svida i öronen. Jag kan tänka mig hur det känns i ett par frallaöron då. 
KAN hundarna frysa om öronen tro? 

Fortfarande inga puppisbilder..=(

Håll till godo med en Winston på golfbanan



Kommentarer
Postat av: Agathons koppelhållare

Här har vi soooool idag.Fast nu börjar det mörkna.Vi har träffat en ny kompis,en Bullepingla.Vi undrar varför man typ aldrig ser Walter på bild,är det nåt vi missat?Är det ¨måhända så att den där Walter är din käre make?hahahahaha!För visst finns det två frallor i ditt liv?Winne o Walle?

2009-11-20 @ 15:13:35
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0