Min Olycka - Pojkarnas lycka

Pga en "olycka" på jobbet igårkväll kände jag imorse att jag borde åka till akuten istället för arbetet.
En rädd fyrbent berättade igår att den var rädd genom att sätta tänderna i min hand.  Skulle sätta munkorg när det hände. Kändes som om hunden satt fast i handen ...(någon mellanstor blandrasvariant)

 Stackars alla mina kunder som väntar på bli julfina nu...=( Jag kan ju knappt hålla i min sax. Min arma arm...=) Typiskt.



Ihoptejpad och medicinerad hämtade jag minihusse på dagis och vi tog en pulkatur.

Minihusse tyckte det var på tok för kallt och blåsigt....

....Man fick ju snö i munnen.

Snö i munnen smakar ju mums !!


En tok i snön , tokig i snö


Sen gjorde vi julgodis. Torkad kycklingmage med laxolja.... Mums!! Vilken julstämning när Hela huset luktar "julgodis".

Sen blev det god kvällsmat för tvåbenta också.

Så en lyckat dag trots allt.


Kommentarer
Postat av: Kattis&Puma

Krya på dig vännen!!!

Vilka fina bilder du ha tagit på dina små killar.

hmmm men ja blev inte så sugen på ditt julgodis...

2009-12-17 @ 21:38:11
URL: http://www.malligator.se
Postat av: Martina

AJAJ! :-/

Var det kloklippning eller trim?

Hur gick det med din hand? Plåstrad och antibiotika eller? Usch det kan ta såååå illa.... :-/

KRAMAR

2009-12-18 @ 17:46:56
URL: http://martinamedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0