Med Inspektören Sören

 Jag som är slarvig med att äta frukost tänkte att jag skulle hålla Minihusse sällskap. Gjorde havregrynsgröt istället för bäbisgröt och dukade fint med tända ljus och fina servetter.
Men inte då. Var det inte den vanliga bäbisgröten skulle Mini absolut inte ha. Provade med att krydda till det med äpplemos. Nopp! Äpplemosen var kul att leka med men inget annat.
 Efter en stund gav jag upp och satte igång inspektören Sören på bollibomba istället.  Gröten glömdes helt och inspektören Sören med konstapel Abel löste gåtor och fall. Mycket roligare ju.


Jag tycker det är dax för en klippning. Igen!


Tur att vi har Walter när man blir serverad nått man själv inte tycker om.
Walter tycker att det är bra att mini serveras mat som inte passar.

Inspektören sören kanske kunde hjälpa mig att hitta den bortsprungna blixten till min kamera. Hade varit skönt att hitta den snart så kanske vi hade hunnit med lite "Glad Påsk foto"

Nu ska jag istället plocka fram aktivitetsbollarna och ladda dom med godis. Ska bli intressant att se om Ruut kan förstå sig på en sån där godisboll.



Kommentarer
Postat av: Linda

Klart Mini inte vill äta havregrynsgröt... det är ju inte gott :D



Det ser ut lite som att Walter har gröt i huvudet hehe.



GLAD PÅSK



Kramar

2009-04-09 @ 07:22:06
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Stina

Ne havregrynsgröt är inte gott, jag förstår honom. Men walter då...sötnos...gunga...så söt han är tokisen. Sköt om er. kram

2009-04-16 @ 14:36:49
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0