Fredag är Fredag är Fredag

Idag har jag njutigt av att det är fredag. Trots vad man har att göra en fredag är det alltid trevligt med fredag.
Idag har jag:
    Köpt en massa kött på fabriksutförsäljning. Hehe låter lite läskigt
    Ringt till mig själv (letade efter mobilen) och blev förvånad och undrade vem som ringde. Koko!!
    Gjort lite frallasmycken (inte smycken TILL frallor)..*=)
    Spillt ut en kopp rabarber-T i knät. Vilket  Slöseri!
    Känt att jag behövde lite flås...Dammade av cykeln och cyklade tills mjölksyran sprutade i benen. Den har inte rullat sedan jag och Iza cyklade i höstas. Lite sorgligt.
    Insett att det faktiskt är vår.



En fransk prins på halsen?
Lite trä och plastpärlor ,metallberlock med frallahuvud i lera.
Inte riktigt nöjd med smyckeswire på ett lite tyngre hänge. Vi får la se... Kanske provar jag att byta till läderband.


Rosa armband. En idé som jag filurat på ett tag. Nu äntligen!


Även detta är en idé som till slut blivit av.


 Tyckte att resultatet blev jättebra men tänkte inte behålla detta. Roligt om någon annan kan ha glädje av det.
Halsbandet är till salu på hemsidan


För mig väntar nu en hel helg på jobbet. Walter får föjla med. Jag ska skämma bort honom med en massa massa gottis.
På tal om det, jag har ju laddat våran godislåda idag. Go o glad med massor av choklad
Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja kött på utförsäljning låter onekligen lite läskigt hehe :)



Du är så duktig med ditt skapande. Ska bli kul att få se lite av dina verk live på rasspecialen :)



Trevlig helg.



Kramar

2009-04-18 @ 07:40:22
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Stina

Ja du är duktig du och gör så fina saker. Ha en trevlig söndag. Kramar

2009-04-19 @ 15:09:36
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0