Händelserika Sekunder

Det händer mer hemma än vad det gör på bloggen som tur e...;)


 Satt just och tittade på bilderna från trädgården igår. Tar många bilder när jag väl ska ta så därför brukar jag sortera bort en hel del. Men precis innan jag skulle trycka på delete-knappen för denna bilden hejdade jag mig.
Det är ju egentligen ingen misslyckad bild. Eller jo.. om man tänker på det tänka resultatet. För den här bilden beskriver just orskaken till varför jag tappar tålamodet ibland.
Jag satte alla tre individer bredvid varann och sa: - Stanna där!
På de sekunder det tar för mig att backa till rätt avstånd hinner det hända mycket...
- Oh!! jag trillar, säger minihusse och kastar sig bakat.
och Bibi.. ja hon har redan kommit på andra tankar..=) 
Men söta lilla Maggan.. ja hon sitter snällt kvar. Om än med en vääldigt "tyck synd om mig"-blick 





Nåja.. jag fick ett par fina bilder också.. för det gäller ju att anpassa sig efter motivet och inte tvärsom






Favoritleken...godisutdelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0