Husses Hund


Ibland är husses hund just husses hund lite extra mycket..=) Jag låter kanske lite bitter men den där "tjockfia" är faktiskt helt underbar också. Hundar här i huset med franskt ursprung skulle väl aldrig komma på tanken att uträtta sådana stordåd?


Häromdagen var vi iväg och skrämde kossorna.


Det lyckades inte alls faktiskt. De var bara glada över att få lite besök.




När matte fick lite tid över så fick Maggie en härlig tur till vattnet.


En bunke nya bilder borde ju innebära att jag ska uppdatera hemsidan också...=)





Kommentarer
Postat av: linn

OJ vad stor Maggie har blivit! Så fin! :D

Haha vilka stordåd ;)

Molle blev husses här hemma också när han tuggade i sig ljuddosan. Fast det var ju hussses fel som lagt den på golvet!

2010-09-23 @ 22:04:54
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: Linn å Molle

OJ vad stor Maggie blivit! Så fin! :D

Haha vilka stordåd! ;)

När Molle tuggade i sig ljuddosan här hemma blev han också husses. Fast det var ju mest husses fel som lagt den på golvet!

2010-09-23 @ 22:07:25
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Aya och Arons matte

Tjenare Bibbi med flock!Fattar du att vi saknat dig!Vad har ni för skojsigheter i lådan?Nåt att plocka fram nu när hösten är här?!Vi kommer inte att dansa förrän Stockholm i december.Funderade ett tag på Växjö och gör väl fortfarande men jag tror inte att det blir av.Jag e glad att se att ni uppdaterat-blev nästan orolig.Hoppas två och fyrbenta e friska å krya!

2010-09-24 @ 19:46:57
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Nilla

Även om jag egentligen föredrar långnosta fyrbeningar ;) faller jag pladask för Maggie! Vilket utstrålning, enligt Elin är hon lika söt och go som hon ser ut. Hoppas att jag får träffa henne nästa gång ni är hos Ekdahlarna.

Kram

2010-09-25 @ 12:04:11
Postat av: JOhanna

Roligt med uppdatering :) Hoppas allt är bra!

2010-10-05 @ 14:51:27
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0