Inställningar Inte Utställningar

- Mamma! inte tappa macka, Bibi tycker om korv.

Eddy har lärt sig av sina misstag. Har man en hungrig bulldogg (eller flera) i familjen så gäller det att vakta sin frukost..=)

Imorse åkte alla hundfiltar och kuddar i tvätten. Jag fick sura miner från fyrbenta som tydligt visade hur obekvämt golvet var. 

Veckan har gått rysligt fort. Jag har tagit det lugnt som jag ska och försvunnit in i lera. En till ny figur sitter i ugnen och väntar på att få komma ut. Kanske klar för visning imorgon.

Flickorna blev anmälda till Malmö valp. Perfekt tyckte jag eftersom vi inte kommer till växjö. Nu är det så att Malmövalp blivit inställt!!! Jättetråkigt.. och jättesynd att de inte kunnat lösa problemet med lokal. 
 Blev ingen Växjötur för jag skulle ställa ut på hantverksmässa. Nu blev hantverksmässan också inställd!

Vi får kanske vara extra flitiga i ringen till våren istället.


Så här mår Boo just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0