På Gång I Verkstaden

Nej, någon riktig verkstad har jag inte. Köket förvandlas istället ibland till en pysselhörna.

Nu har jag fått mina metallpinnar som jag beställde för länge sedan. Dessutom fick jag en ny skruvdragare idag. Med växlar o allt! Det ni! Detta innebär att jag har kunnat sätta igång med att göra mina "Memo-hållare" nu.  




Dessutom har det påbörjats en ny figur till samlingen....

Såhär såg det ut igår...


..och för ett par minuter sedan. Nu kan ni nog gissa vart detta ska sluta...=)
Fortsättning följer...

 Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Pia K med Aya o Aron

Tack för grattiset och hejjarropen!Va duktig du är på att komma på nya saker att anväda Bullestilen till.Va det senaste skall bli förstod jag dock inte eller ja att det va en flygande Bulle det hängde jag med på.Kul att se dina alster.

2010-11-30 @ 01:13:43
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0