En Bunte Bilder

Kloppeti kloppeti klopp... en häst klädd i sadel men utan ryttare sprang just förbi utanför fönstret!!
Jag och minihusse stack nyfiket ut våra huvuden..hm.. Hoppas den sprang i riktning hemmåt iaf.

Vi har bytt upp oss till en större bil nu. Jag som just hade klistrat bulle & fralladekaler på den förra. Det känns superbra för det var ju på tok för trångt i den förra. Utställningsvagnen fick ju inte plats...=)

Jag har gjort en revolutionerande upptäkt. En rektangulär ungform i keramik fungerar perfekt som matskål för platnosar.
Så idag var det loppisdags. Hittade ingen bra ungsform och det duger faktiskt bra med den jag har. Men däremot gjordes en massa andra riktigt trevliga loppisfynd.
Tur att man aldrig kan få för många skor...;) 


Kuslig figur i vattnet fick sig en ordentlig utskällning.'


Sen kom Bibi fram till att det var en riktigt trevlig prick


När solen tittar fram genom molnen händer något mystiskt med Winston


Vårkänslorna svämmar över och Winston snurrar runt runt runt...in i saker...över saker


Ibland stannar han till på rygg och bara myser.


Maggie har hunnit bli fem månader. FEM!!


Fyrbenta har fått en stackars långarmad björn. Kul med något som alla kan leka med samtidigt. Där är tom en arm över till mig


Titta där syns han lite bättre


Och där försvann han igen. Lite FÖR långa armar kanske?


Någon lyckas alltid smuggla ut tuggben till trädgården. Men de tycks än mer poppis när de legat ute och gosat till sig någon dag?


Man får passa på att njuta. En vecka sen är de bortblåsta.


Igår var vi och firade kusin på sin andra födelsedag.


Söt, söt, söt, söööt..=)


Oj...det blir en massa bilder... men ja..jag fortsätter


Lånade någon annan som kunde hålla kameran. Men då skulle Bibi minsann inte stå



Vi fick kollat lite tänder...


..och sen gav vi upp för den stunden och körde tävling i vem som har flest hakor istället.


Snällt sittandes på barnkallas.


Kakmonster


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med ny bil :) Vad blev det för en?? Jag vill också ha en ny ju.



Är Maggie redan 5 månader?? Vad tiden går fort :) Och Bibi är ju för jäkla söt :)



Kram

2010-05-04 @ 10:26:40
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Molles Matte

Meen vilka härliga bilder! jag blir ås glad varje gång du har ett nytt inlägg!

Och vilket maffigt halsband Bibi hade då! Får se till att skaffa något liknande till Molle så han också ser lite malligare ut!

Det där med att stå och kamerera samtidigt är ett mysterium... Fast Bibi har ju bevis på att hon kan, det har ju inte vår lilla gris!

Tror du tog henne i haktävlingen där ;D

2010-05-04 @ 20:00:25
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Aya och Arons matte

Härligt inlägg!Bibi har vuxit sedan hon sist stod i centrum i bloggen.Super sööööt!Skit-då ses vi inte i H-holm.Hade varit kul att tjingsa lite,kanske rejsat en stund.Skall du komma upp till Jönköping på måndagen 21Juni.Det e första dagen som våra små får delta på offeciella utst i valpklass.Jag kommer.Har du tänkt ställa henne nåt i sommar,ja som du vet nu?

2010-05-06 @ 01:08:39
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0