Lite Som Gör Gott

Tänk vad man kan bli glad för lite. Idag hittade jag en kvarglömt chokladbit i skåpet. Såå gammal va den inte. En glömd efter åtta gjorde mig bara gott.
Hundarna blir glada bara av att man ger dom en blick och Bibi blev överlycklig av att få smaka ett spaghettistrå. Dessutom blev jag glad över att få se hur hon åt det.


Synd att jag  inte fick med hur det långa strået först fastnade mellan ögonen... Jättekul



Hundarna är så duktiga när de följer med mig på jobbet. Bibi är för bekväm för att ta sig upp i hundfåtöljen och väljer hellre Biabädden bredvid. Det gör hon klokt i.



Winston har hittat vårsolen


GOD kväll med bullar. På bulle.
Servetterna köpte jag på Panduro för ett år sedan. Men de är ju egentligen för fina för att använda.


Kommentarer
Postat av: Molles Matte

Haha spaghetti, det måste jag testa.

Kan se framför mig hur det fastande på Bibi! :D

Och veterinären som stack Molle blev lycklig att få se en bulle, vem blir inte det? ;)

2010-03-16 @ 21:17:12
URL: http://wmoltas.bloggplatsen.se
Postat av: Aya och Arons matte

Jag fick en tavla med samma motiv som dina servetter.Passar inte riktigt in i vår inredning,men en till Bulle har man ju alltid plats för!

2010-03-17 @ 09:07:54
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0