Inlerad

Jag ber inte om ursäkt för dålig uppdatering. För det är så tråkigt. Tro inte att vi inte gör något för att det är stilltje på blogg.
Nej, köket ser ut som en sån där skaparverkstad på ett dagis. Jag är själv skyldig till gipsfläckar och färgstänk. (jag har många gånger ifrågasatt varför vi valde ett vitt kök).

Osocial och tråkig? Nej, bara insnöad på lera. Inlerad.  Förresten tror jag att det växer lera under naglarna på mig.

Nu närmar jag mig mitt mål. Snart är jag klar med smyckena till helgen.


Ikea var upplevesle. Ingen trevlig sådan pga allt folk. (har nog bott för länge på landet nu). Men två bra lampor till mässan i helgen fick vi tag på. Eddy fick en ballong och naturligtvis köpte man en massa annat som vi inte visste vi behövde.
(Ikea har nu svarta köksluckor dessutom..=))


Här ett litet tjuvkik på vad jag har pysslat med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0