Hantverksmässan

Tjoho nu är det mässa. Jag är så glad över att koppla av nu och bara se på vad jag har gjort. 102 st smycken!
Jag nådde mitt mål på hundra. Ja!!

Men jag får förmodligen skaffa ett större smyckes-skrin för det folket som går på konstmässa på landet vill inte klä sig i dödskallar och franska bulldoggar inte...=)

Det gör absolut ingenting. Jag har haft så trevligt idag och pratat så mycket att halsen är torr. Många tycker att smyckena är fina och tuffa men inget som passar dom.



Det är första gången jag fixar med något sånt här. Men jag tänker redan på hur jag ska göra monterförbättringar till en annan gång. Jag saknade tex skyltar . Löste det genom att skriva på en papptallrik från fiket. Nå, det är väl hantverk om något...=)
Mässan fortsätter imorgon.



Mini har avancerat den där lördagsleken. Nu är det både filt och papplåda som gäller. Ooo

Nu ska vi käka pizza och lördags-slappa.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fint du hade gjort det med din monter!!!! Super nice! :-)

Jag ääääälskar dina smycken! Skitcoola!

Hoppas du får en bra dag imorn oxå!

KRAMAR

2009-11-01 @ 14:43:03
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad fint du hade gjort det med din monter!!!! Super nice! :-)

Jag ääääälskar dina smycken! Skitcoola!

Hoppas du får en bra dag imorn oxå!

KRAMAR

2009-11-01 @ 14:43:46
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar också dina smycken och tycker det är riktigt coolt med mässa för din del :)



Fick du mitt mail om hemsida?



Kram Linda

2009-11-01 @ 21:39:16
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Nilla

Himla synd att du och mässan är så långt bort...

2009-11-04 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0