Det Finns Inga Torsdagar

Nä vad är detta?! Jag hade beställt fint fotoväder.
Vi (jag, Eddy & Winston) sitter och laddar med mysig frukost iaf. Bättre än gårdagens: en stressad kopp T och två negerbullar (ja, det heter så). Tur att Eddy äter frukost på dagis. Jag räknar med att den är bättre.

Mina torsdagar har jag omvandlat till fredagar eftersom jag alltid är ledig på fredagar. Fast då borde jag ju vara ledig på torsdagar också eftersom det är fredagar..hm.. då blir ju ons... äh glöm det. Det är helt enkelt skönt med fredagar.


Just nu
Stolt över att få dricka ur en sån där vuxenmugg

Kommentarer
Postat av: Agathons koppelhållare

Oj va mycket hundar du hade igår,eller ja när det nu va.Vill du sälja Bullesmycken så kanske du kan komma till vår rasspecial och stå och sälja.Den brukar vara på våren.Jag kanske kan lägga ut bild på mina och så länka till dig.Vad skall dem kosta?

Min fredag e på onsdagar.Men så är min måndag på söndagar.Funkar bra!

2009-11-06 @ 09:46:54
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0