Vanlig Vardag

Klockan är 8:00 nu och det är så regnit att det fortfarande är mörkt i vardagsrummet. Det är nog därför Walter gick och la sig på soffan igen (ja, han får lov att sova där nu..=) ). Det var med mycket muta och till slut tvång som jag fick honom ut i regnet innan. Skulle han kissa?? Nä!! Det regnade ju och han tittade på mig som om hela hans värld gått i bitar. Så vi sprang in igen.


  Senaste tiden har bloggintresset varit svalt. Jag skyller det på det varma vädret. Vi har lagt all tid och energi på olika slags uteaktiviteter. Helt underbart. Jag har inte ens velat inse att jag har en laptop och därför är mobil med mitt bloggande. Istället har jag tex suttit och stirrat på fiskarna.


Ja just det....fiskarna... De har blivit blåa. Ett algmedel som vi trodde skulle fungera som förebyggande mörklade istället hela dammen. Allt blev blått. JÄTTEBLÅTT!! Fiskar, stenar, vattenfall ALLES!!

Walter är nog lite ensam tror jag. Han har ju alltid haft minst en lekkamrat. Vi ser till att han har att göra hela tiden och så letar vi upp lite kompisar till honom. Winston har varit här och busat. Men två tuffa tonårs hanar alá Fralla leker inte alltid så fint.

Annars har det inte hänt så mycket här. Skön vanlig vardag helt enkelt.


 


Familjen på utflykt i falsterbo på hundutställning. Walter ställdes ej.


Winston skulle stå i rampljuset. Jag tyckte mest att han steppade rundor och inte ville stå stilla. Hårdträning inför Hässleholm väntar


Här delas det ut rosetter och Winston står finare än någonsin. Man får inte lov att ställa krav eller bli irriterad på den frallapojken för då gör han likadant tillbaka.
Har ni sett? Det står någon där bakom och apploderar. Så trevligt.


Får man sätta koppel på människovalpar också? Det skulle verkligen vara till nytta tror jag.


Så här glada va vi när vi åkte ut från finalringen


Hemma igen


Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen en uppdatering :) Jag har undrat var ni blivit av. Skönt att höra att ni lever iaf :)



Kommer ni till Lomma på lör?



Kramar

2009-05-06 @ 08:14:39
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Linda

Trevliga bilder :) Och grattis till BIR ;)

Du såg inte Heffa där? Tänkte om hon kanske fastnade på bild :)



Kramar

2009-05-07 @ 08:37:02
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0